En liten goodiebag från Ivans mamma

Hej på er! Somnade 5 inatt och vaknade 12 idag, trött som fan. Jag ville sova MER egentligen, kände mig inte alls utvilad men men man kan inte sova bort hela dagen plus ju mer man sover desto sämre mår man :/. Har precis ätit min räkbaguette från Statoil, som Ivo köpte till mig igår :). Jag älskar deras räkbaguette hihi. Solen försöker komma fram då och då, mmm kanske dra ut på en liten promenad eller? Igår ikväll var vi på akuten. Resultatet från EKG visade bra. Han har spända muskler utanpå hjärtat sa läkaren, vilket är anledningen till hans kraftiga smärtor i bröstkorgen. Varför hans axel och rygg hugger kunde hon inte riktigt svara på. Det bör släppa så småningom sa läkaren, annars blir det boka tid till husläkare, sjukgymnast och ortoped.

Nu blir det kaffepaus för mig hörs sen ;).

Detta fick jag av Ivans mamma igår :)

 
Ett rött läppstift och 2i1 från Michael kors, läppglans och parfym

 

Hand och Boody lotion


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0