Emporia och bilder

Igår så var jag och Vesna äntligen och besökte Skandinaviens största köpcenter, Emporia. Ja det var stort, allt för mycket folk och en massa rulltrappor som korsade varandra från höger till vänster. Det fanns en massa butiker som man aldrig har hört om innan och så klart standard som Vero moda, Gina, HM m.m. Av någon anledning, kvittar vilken eller hur stor köpcenter du än besöker så går man alltid in i sina standard och handlar saker därifrån haha :P. Restaurang avdelningen var väldigt tråkig och ful, Välas är mycket bättre och finare.

En stor DISS med Emporia, är att man måste betala för parkeringar. Det kostar 4 kr per 30 min under de första 4 timmarna och sen 10 kr per 30 min och efter 8 timmar inträder ett dygnstaxa på 120 kr. Första gången jag hör att ett köpcenter tar betalt för parkering :/. Jag tycker det är dyrt eftersom vi pratar om ett stort köpcenter med 200 butiker med mycket folk och långa köer. Vem fan drar till ett köpcenter och är där bara 1 timme typ. Även om Väla

har "bara" 180 så är den bättre än Emporia enligt mig.

 

Snyggt

 
Jag igår :)
 
Mmmm det var så gott

Och detta köpta jag
 

Kommentarer
Postat av: Tijana

Fint :) snygging ;)

2013-02-03 @ 16:56:54

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0