4 Diss skönhetsprodukter

Här kommer 4 skönhetsprodukter som jag har testat och blev missnöjd med, Neutrogena grapefruit, Nivea aqua sensation cleansing gel, Syoss shine boost och

Formula 10.0.6 no time to shine. 

En kort reviews om alla 4 produkter

 

Syoss shine boost använde jag bara 2 gånger. Mitt hår blev elektriskt och klistrade fast sig i mitt ansikte. Blev även tunt och livlöst. Samma dag som jag tvättade håret så blev det fettigt, vilket gjort att det såg smutsig ut :/. Men en sak stämde, håret blev glansigt.

 

Formula 10.0.6 no time to shine testade jag i måndags och blev missnöjd direkt. Efter bara 1 minut med masken på så började mitt ansikte svida som fan, nästan så att det gjorde ont. Min hud blev röd och irriterad efteråt, fick även utslag. Mitt ansikte blev inte mindre glansig, samma skit :/

 

Nivea Aqua sensation cleansing gel förväntade 

jag mig en mild ansiktsrengöring eftersom det var Nivea produkt, hade fel där. Aqua sensation cleansing gel var rätt så uttorkande, vilket gjorde att mitt ansikte producerade mer fett. Rengjorde inte heller bra, speciellt inte på kvällen när all smink skulle bort. Fast inte konstigt egentligen, det kändes som jag tog en kräm och blandade det med vatten, svårt att rengöra på djupet då.

 

Neutrogena grapefruit använde jag nog inte länge, kanske bara en vecka.

Det två första gånger blev jag illamående, eftersom lukten av grapefrukt var allt för stark. Det röda område i mitt ansikte blev inte dämpade och jämnade inte heller ut. Mitt ansikte började alltid sticka och små klia precis när jag la på krämen, inte på ett skönt sett.

 

(Detta är resultatet jag fick, betyder inte att du kommer få samma)


Kommentarer
Postat av: Medina D

Medina! Testa neutrogena spot stress control serien. Daglig scrub, en toner och kräm som motverkar finnar men också tar bort det glansiga och fettiga i ansiktet! Har samma problem med glansig och fet hy och den här serien har visat resultat efter bara en vecka! Men som du säger, det är ju olika från person till person. Ha det bra!! :) / Medina Denic

Svar: ja jag har testat dem..Men det var allt för stark för min hud speciellt toner och scrub...men hud är lite konstig :P..om jag använder för stark så flagnar den och blir riktigt torr fast producerar mer fet för milda saker så hjälper det inte att håla uden ren..så jag får vara någonstan i mitten. Krämen var okej men jag behövde mer fukt :S..hehhe
meedo.blogg.se

2013-02-24 @ 11:43:39

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0