Den tråkiga biten

Hej folket! Vaknade idag av smärtor i nacken :( OMG det får inte bli som i somras :/. Äter min bullemedbulle och dricker apelsinjuice, gott :). Så skönt att sitta i vardagsrummet och känna solens värme slå en i huvudet, saknar sommaren ;(. Känner mig så blekkkk hehe

Klockan 3 ska vi till Lasarettet, Ivan ska ta blodprov. Jag är den sämsta personen att ta med som stöd när det kommer till nålar. Jag vänder ryggen när någon ska ta blodprov haha. Jag blir illamående och känner mig yr när det kommer till nålar och blod, inte ens i filmer klarar jag av att titta haha.

Efter maten är det dags för Medina att betala sina bajs räkningar haha. När man ser lön på sitt konto så blir man glad, till man kommer på att räkningar ska betalas :P


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0