Spontant

Blev en spontan kvällsfika med mina fina tjejkompisar innan :). Ska vi fika, Ja, okej jag kommer nu, typ hehe. Shit vad vi skrattade, man hörde nog bara oss :P. Träffade även Josse på Maddes :). Nu så är det lördagsmys för mig och Ivan, kvällens film är Paranoia. Han Liam Hemsworth ser väldigt bra ut ;).
 
Blir hem lite tidigare ikväll, Nermin kommer imorgon med familjen där vid halv 11-11 tiden :). Längtar att träffa mina små flickorna <3. Tillbaka till filmen nu hörs imorgon kram
 
En spontan fika blev det idag med tjejerna
 
Någon ville inte vara med på bild haha
 
Kvällensfilm

Kommentarer
Postat av: Cajsa Lindahl

hejsan gumman! undrar bara en sak. ;-) har du pinterest? det har jag så om du vill, följ mig http://pinterest.com/cjssong. Om du följer så ser jag dig och kan gå in och kolla på din med. ;-) gillar jag den så följer jag tillbaka! :D (därför ska du ju bara följa mig om du gillar min inte för att vi ska göra ett byte eller så... nej nej! ^^).

2013-12-29 @ 00:42:31
URL: http://cjssong.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0