Saknar redan :(

Hej på er! Ivan och Filip spelar lite black ops just nu. Var tvungen att ta paus från spelet haha blir allt för aggressiv. Vi ska fortsätta med vår film snart, Justin and the knights of valour. Kan ni fatta att imorgon är det ny år typ omg redan :/ och på fredag blir man hela 26 år vilket betyder 4 år till så blir jag 30 :O aaaa.
 
Igår var min storebror, Miresa och barnen på besök :). Dem var hemma hos Ivan oxå en stund, första gången :). Jag och Savannah sovlunch tillsammans. Hon var så gullig, sov riktigt intill mig, hon var väl rädd att jag skulle gå iväg. Ooo vad jag älskar henne och saknar dem båda redan. Ivan blev helt kär i Lana, han sa att hon såg verkligen ut som en liten docka haha.
 
Mitt lilla hjärta <3
 
Hemma hos Ivan igår
 
Blev kyckligsallad till kvällsmat idag
 
Kvällens film

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0