Hej då 2013

Om ca 11 timmar så blir det 2014. Någon mer än jag som tycker att året har gått snabbt? Det har hänt små som stora saker under 2013, bra som dåliga. Roliga saker som har hänt: jag fyllde 25 år, min lillebror och Filip blev hela 10 år, Biljo och Mike var på besök från USA och vi hittade på en massa saker, haft många roliga dagar med min kusin under detta året och mycket mycket mer har hänt :). 2013 har bjudit på 5 saker som jag aldrig kommer glömma, nämligen
 
Jag tog mitt körkort
 
Köpte min första bil
 
Blev faster igen till en söt liten flicka som fick namnet Lana. Föddes 29/7
 
Och är nu 4-5 månader gammal <3
 
Jag och mitt hjärta firade 10 underbara år tillsammans
 
Fick vara med på Savannahs första lucia. Ooo Vad jag älskar henne <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0