10 år

Igår firade jag och mitt allt, mitt hjärta och mitt liv 10 underbara år tillsammans. Gud vad tiden har gått snabbt :). Jag var bara 15 år när vi träffades :). Jag var en väldigt osäker tjej på den tiden men idag är jag en glad, pratig, lycklig och självsäker person och det har jag Ivo och tacka för. Vissa får gå igenom förhållande efter förhållande för att hitta den rätt, men för mig var min första redan den rätta :). Ivo är en väldigt snäll och omtänksam person som vill inget annat än att få andra att må bra, det älskar jag hos honom. Kan verkligen prata med honom om allt även när det handlar om tjejsaker :P. Han är alltid där för mig när jag är ledsen och behöver en axel att gråta på och får mig alltid på gott humör igen. Han är inte bara min fästman utan även min bästa bästa vän. Det finns inga ord som kan förklara hur mycket jag älskat dig <3 VOLIM TE
 
<3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0