Har fått mitt KÖRKORT :)

Igår var det verkligen en lycklig dag i mitt liv, fick äntligen mitt körkort. Fan vad jag är glad och stolt över mig själv :D. Det var jävligt skönt att lyckas med allt på första försöket ;). Jag var nervös inför uppkörning men samtidigt inte ;). Precis när jag stängde av bilen så sa hon till mig direkt: Du är godkänd. Shit när jag hörde det visste jag inte om jag skulle gråta eller skratta haha. Jag gjorde ett så bra jobb ifrån mig att hon sa inget till mig efteråt att jag måste tänka på. Jävligt skönt att få sitt körkort på 3 veckor och 3 dagar hehe
 
Fan vad jag är glad
 
Nu letar jag och Ivo efter en bil som jag kan köra med. Körde hans bil igår men den är såååå bred och avlång, lite jobbigt nu i början. När jag ska parkera så känns det som bakdelen på bilen tar aldrig slut haha
 
Först var jag ute med Ivan och sen hämtade jag upp Senija. Vi körde runt i ca 1 1/2 timmar hahaha. Fan vilken skön känsla det är att köra, frihet att bestämma vart man vill köra. Jag lovar, jag ville inte lämna bilen igår haha
 
Ett STORT tack till Ivan och hans mamma så har hjälpt mig med körkortet <3. 22 425 kr är verkligen inte lite pengar, så att få den hjälpen jag fick av dem har hjälpt mig jätte mycket :). 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0