Halkan avklarad

Hejsan! Äter min frukost/lunch :P. Vi är iallafall tillbaka från halkan. Det gick bra och godkänd blev man oxå. Jag var nog den som var farligaste haha, va fan jag ville känna på hur det är när bilen glider iväg och sen försöka få bilen på rätt körbana igen haha. Något jag är riktigt bra på, är att ratta snabbt. När vi själva fick bestämma vilken hastighet vi tycker är bäst i kurvor, i stan och landsväg där "djur" kan hoppa fram så var jag fan med bäst på att stanna direkt och väja hihi ;). Det roligaste var att sitta själv i bilen, kör bättre när jag sitter själv än med läraren haha :P. 
 
Men ska äta min mat nu och sen blir det sitta framför dator, halv 4 ska jag övningsköra
 
Halkan
 
Fooood

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0