Dyrt som fan

Hejsan! Gick ifrån skolan idag tidigare, eftersom jag är klar med allt på dator och har fått godkänt så behöver jag inte vara 10-16 varje dag men körlektioner måste jag vara på plats så klart. Shit ställde klockan helt fel igår natt, vaknade halv 8 och min körlektion skulle började 8 hehe. Har aldrig hoppat upp så snabbt från sängen som jag gjorde idag, som tur blev jag klar med allt på en kvart :P. 
 
Igår var jag ute på motorvägen första gången, trodde jag skulle vara mer rädd men det var jag inte. Det tog inte långt tid för mig att börja köra om folk direkt hahaha. Det felet jag gjorde ibland var att jag inte höll 110 hela tiden, ibland kommer jag ner till 100 och ibland 120 hahaha. Idag gick det riktigt bara när jag övningkörde :D vilket gjorde att jag ville köra mer. Skönt att köra tidigare på morgonen, mindre trafik. Hela jävla veckan har jag fått köra då trafiken är som värrrrst, halv 3-halv 5 :/.
 
Min Polo ;)
 
Fy fan vad det är dyrrrrrt :/ och detta är bara två körlektioner 
 
Nu ska jag fortsätta läsa :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0