3 körlektioner idag

Hej på er! Idag kör jag 3 körlektioner idag och kommer vara här till halv 6, DÖDA mig något hehe. Dessa jävla TRU pärmar är så jävla jobbiga :/. Jag måste hinna med alla 6 pärmar till imorgon, sammanlagt 300 frågor och jag måste få godkänt för att fortsätta med nästa pärm. Jag har gjort pärm 5 och har fått godkänt, ska fortsätta med sista pärmen nu om jag hinner till halv 4 :/
 
Jag trodde verkligen att jag skulle hinna blogga medan jag är här, hade så fel :(. Hinner inte med något känns det som :/.
 
Idag kör jag 3 gången, 3 timmar sammanlagt fy kommer vara helt slut. Får huvudvärk och ont i nacken efter varje körlektion hahaha. Sååååå mycket man måste hålla koll på, speciellt inne i stan :/

Kommentarer
Postat av: Cajsa Lindahl

lycka till..;-)

2013-08-08 @ 15:44:43
URL: http://cjssong.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0