Diss The Hobbit

Måste säga att jag blev väldigt besviken på filmen The hobbit. Ville i stort sätt att filmen skulle bara ta slut. Jag tycker att spänning saknades, någon enstaka fight var bra. Många "delar" var för utdraget tex när alla dvärgar kom hem till Bilbo för första gången, tillsist tänkte jag "Okej kom igen nu det räcker, byt scen". Sen fattar jag inte varför filmen ens heter The hobbit :/ det handlar ju mer om dvärgarna. Rätt namn hade kanske varit The Dwarf haha. Det mest löjligaste och onödigaste i filmen måste ha varit när berg blev "stenjättar" och började slås. Min första tanke var "Vad fan är dettashit vad löjligt". Ivan tänkte likadant, hans min avslöjade allt haha.

Jag hade nog för höga förväntningar på The hobbit, eftersom samma regissör och producent gav oss 3 otroligt bra och minnesvärda filmer, Lord of the rings.

Tyvärr så dissar jag The hobbit the hobbit an unexpected journey 

Den får 2 av 5


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0