Powerwalk

Hej på er! Tredje inlägg och det är fortfarande ljust ute hehe ;). Var ute på en powerWalk innan, det var för fint väder för att bara sitta hemma och sega. Blev bara 4 km idag. Mitt ben började göra ont så jag klarade inte av mer, ville inte heller göra saken värre. Jag trampar fel när jag går vilket är anledningen till varför jag får ont. Om jag går sakta så är det inte farligt men om jag går snabbt eller springer så känns det :(. Efter att jag hade gått min lilla runda så blev det djungelgrytan från igår och nu blir det ut en stund för mig och Ivo :). Hörs kanske senare puss

Blev en powerwalk för mig idag :)


Kommentarer
Postat av: Cajsa Lindahl

ja jag blir så sjukt less...efter kl 12 igår kunde jag inte svara på kommentarer igen typ.. :S

2013-04-15 @ 06:40:30
URL: http://cjssong.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0