Ombre nails

Igår gjorde jag ombre på mina naglar :). Första gången jag testade så blev det helt fel haha. Ja jag kan inte säga att resultatet är som jag ville nu heller men med träning så blir det bättre och det kommer nog inte ta mig lika långt tid haha :P. Ser väldigt enkelt ut på youtube men att få det perfekt första gången tror jag är svårt. Något jag märkte med att göra ombre nails, är att man måste ha tid och tålamod haha. Ska bli skoj att testa andra färger och se hur det blir :).
 
Här har ni resultatet på mina ombre nails ;)
 
Detta är vad du behöve
En bas färg(jag valde vit), 2 eller 3 färger som går
bra ihop med varandra, nagellackborttagning, makeup svamp och top coat
 
Här han ni klipp hur man gör ombre nails, finns så klart jätte många andra klipp på youtube
 
Tips: Lägg tejp runt dina naglar så slipper du ha så mycket att rengöra efteråt

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0