Nytt i garderoben

Hello! Idag bestämde jag mig för att slänga på mig min skinnjacka, det var dags. Fast nu när man går är till och med för varmt att ha på skinnjack. Känns det inte som vädret skiftar för snabbt ibland? Igår natt när Ivan skulle köra hem mig så var det 9 grader och för 2 dagar sen var det 0 grader :/. Iallafall, hämta ut mitt paket innan. En ny träningsjacka blev det, riktigt fin :). Förra månaden köpte jag även en ny blus och ett par nya vita ballerinaskor, glömt visa er. 
 
Nytt i garderoben 

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt med en riktig träningsjacka. Jo, det känns som att våren kommit på bara några dagar. Det är helt underbart ute nu, men man blir lite förvirrad och vet inte riktigt vad man ska ha på sig :P

2013-04-17 @ 19:11:31
URL: http://lillyz.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0