Lord of the rings the fellowship of the ring

Hejsan! Jag och Ivan tittar just nu på Lord of the rings the fellowship of the ring :). Kan inte fatta att filmen kom ut 2001, shit 12 år sen :O det kan man inte tro. Roligt att vissa saker som Gandalf och Bilbo nämnande i början är precis det man har sett i The hobbit :). Jag har sett The fellowship of the ring så många gånger att jag har tappat bort räkningen haha. Lord of the rings är filmer man aldrig tröttnar på :). Det var gott med burritos till kvällsmat och till efterrätt åt vi våfflor med grädde och sylt. Nu vill jag tillbaka till filmen ;) hörs mer imorgon kram

 

Vår efterträtt blev våfflor med sylt och grädde

 

Burritos till kvällsmat

 

Just nu

 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0