Jävla vård

Hej på er! Ska snart ta ut min kaka från ugnen ;). Tog en större form denna gången, ska ju räcka till alla :). Hoppas bara glasyren kommer täcka hela kakan :S hade inte mycket florsocker.

Ringde innan till vårdcentralen för att boka tid, kan ni fatta att jag väntade i 1 timme och 10 min ://. När jag väl kom fram så fick jag svaret: Vi har inte fått dem nya tiderna, ringa imorgon igen.. VAAAA!!! Jag hann fan göra klart en hel jävla kaka medan jag väntade plus att jag gjorde en till sats :S. Att höra detta om och om igen gjorde mig galen: Din placering i kön är nr 23,20,17.... AAAA. Nu måste jag ta ut min kaka. Hörs nog mer sen efter jag har varit hos Salam :).

Blir kärleksmums :)


Kommentarer
Postat av: Michaela Magnusson

- Lugnt! ;p

2013-04-03 @ 12:17:52
URL: http://michaelam.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0