Havregryn

Hej på er! Sitter och tar det lugnt med Ellen Degeneres hehe :). Snart blir det äppelsmulpaj :) och denna gången ska jag testa med havregryn. Tycker om att testa nya saker ;). Salam sa att det är jätte gott med havregryn, ska bli skoj och se hur resultatet blir :). Ikväll ska jag oxå göra djungel kycklinggryta till mig och Ivo, mums ska bli gott :D.
 
Idag ska jag testa göra smulpaj med Havregryn 
 
Btw det är något fel med blogg appen vilket kommer påverka mitt bloggande. Jag bloggar hela tiden via appen eftersom det är smidigare och snabbare. Om jag bloggar via hemsidan så måste jag först skicka bilden till hotmail för att kunna publicera ett inlägg med bild och så klart, måste ha tillgång till en dator oxå :/. Fast jag har haft länge tur med appen, det är bara nu ett problem har hänt. Hoppas dem fixar det snart och det kommer till iPhone 5 oxå.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0