Amerikanska pannkakor

Hejsan! Sitter och mumsar i mig amerikanska pannkakor gott gott :D. Detta är andra gången jag gör AP till mig. Man kan har olika saker på, tex jag har vaniljglass men det går lika bra med grädde eller kvarg kesella. Frukt och bär är vad du tycker mest om :) och sen föredrar jag mer honung än sirap. Skriv om ni vill ha recept ;).

Där vid 5-6 tiden ska jag ut och springa med Senija :D det är dags. Imorgon blir kaffe/te hemma hos Salam :). Snart blir det kvantum för att handla lite saker inför onsdag :). Ska gör middag till Nermin och Miresa. Vill skämma bort dem lite ;), så att dem kan ta det lugnt och slappna av en stund plus jag älskar att laga goda mat till folk ;). Blir djungel kycklinggryta och min speciella sallad med fetaost :) Längtar. Så har ätit klart nu :P ta på sig och dra till kvantum hörs sen puss

Amerikanska pannkakor :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0