Mobilbloggar: Nej inte MasterCard

Hemma efter att ha varit ute en stund. Va fan en stor del av Landskrona är avstängd, var än vi körde så stod det en gubbe och blockerar vägen. Detta är allt för liten stad för att bygga överallt samtidigt :/. Det tog oss 20 min att komma fram till kiosken där vi skulle handla mat, annars tar det oss ca 5 min. Jag började känna mig nästan instängd :P.

Iallafall idag fick jag hem mitt nya bankkort och blev chockad när jag såg MasterCard och inte Visa. Tydligen så kommer man inte längre kunna få Visa från Swedbank, jätte tråkigt tycker jag :(. Har haft Visa i ca 3 år nu, är liksom van vid Visa. Men men nu blir det film för mig och Ivan och kvällensfilm heter Bachelorette. Ni får ha det så fint mina kära vänner så hörs vi imorgon puss

Blev chockad när jag såg att Swedbank skickade MasterCard istället för Visa som jag hade innan


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0