Keso Cashewnötter Ananas Apelsin Papaya

Jag vet att för några dagar sen skrev jag att keso mellanmål med hasselnöt/blåbär/tranbär inte var något för mig, men så tänkte jag varför inte testa med Cashewnötter/ananas/apelsin/papaya oxå innan jag ger slutresultatet. Och vet ni vad? Jag är verkligen glad att jag gjorde det eftersom jag tror jag är kär hehe, har hittat min nya favorit mellanmål. Blandningen är perfekt till keso, dem är gjorda för varandra hehe eller så är det bara jag som tycker det :P. Åt 2 st idag hehe fast okej keso mellanmål är inte direkt billig att äta varje dag speciellt inte 2 st eftersom dem går på 18-23 kr st :/.

Jag tror jag är kär i keso mellanmål med Cashewnötter/ananas/apelsin/papaya Hehe


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0