Måndag

Hej på er! Då har man varit och besökt Swedbank för att få nytt bankkort. Tydligen är inte jag den första personen som har varit där idag angående Din-x. Ringde även till en kvinna från Din-x som tar hand om sånt. Fick skicka ett mail om allt som hände den dagen och mitt kontonr. Jag hoppas jag får mina pengar snart tillbaka, känner mig fan med fattig :/. Som tur så har jag min älskling där som ställer upp för mig om jag skulle behöva pengar eller om det är något jag vill köpa <3

Igår var jag i center syd med Ivans syster :). Skoj att hitta på saker med henne. Vi tittade lite runt och åt bakad potatis på Graffiti, mmm så gott jag älskar bakad potatis men jag måste säga att Graffiti på Väla är mycket bättre


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0