Jävla skit och jävla idioter

Igår natt hände något som aldrig har hänt mig innan, pengar togs från mitt kort :( detta hände i natt när jag skulle tanka på DIN-X i Rydebäck. Jag satt in mitt kort i automaten och allt var som vanligt men när jag väl skulle tanka så gick det inte så jag stoppade in mitt kort igen för att få kvitto men fick inget kvitto utan det kom upp att slå in min kod igen för att tanka. Jag trodde att det kanske blev något fel så jag slog in koden igen och då kom det upp att pump 1 var urfunktion helt plötsligt. Idag när jag gick in på Swedbank så såg jag att alla mina pengar var borta, var i minus 80 kr :/.
 
Så jag ringde idag och spärrade mitt kort, ringde även de som äger Din-X för att anmäla och tydligen visste dem detta redan, att folk har varit på automaten och manipulerat. Jag gjorde även polisanmälan då detta är ett brott.
 
Så nu på måndag ska jag ringa en kvinna angående detta som har hänt på deras bensinmack, även gå till Swedbank för att beställa nytt kort och reklamera för att få pengar tillbaka.
 
Tanka INTE här för det kan hända att någon tjuvtankar på dit kort

Kommentarer
Postat av: knas

därför man ska tanka på statoil där vi kontrollerar flera gånger dagligen att ingen varit på terminalerna..
lättare för dem att manipulera på "ödestationerna" :)

2012-09-24 @ 11:30:30
URL: http://knasisen.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0