Don't make me kill you

Hej på er! Hoppas allt är bra med er, hos mig är det bra och känner mig på gott humör och om någon förstör det för mig idag kommer jag döda den personen haha :P.
 
Var i stan innan och köpte en till present till Savannah :) men kan så klart inte lägga ut det än.
 
Det blev fredagsmys för mig och Ivo igår :). Han började känna sig dålig där mot kvällen så jag ville inte att vi skulle gå ut så att han blir sämre. Det viktigaste för mig är att han mår bra.
 
Filmen vi tittade på var Snow white and the huntsman :). Jag har redan sett den på bio med mina kusiner. Även om jag redan har sett en film så vill jag så klart se den igen med min älskling <3.
 
Jag köpte även snacks och annat gott till oss för att muntra upp honom lite
 
Snart blir det Malmö med familjen, Savannahs födelsedagskalas :)

Kommentarer
Postat av: Selma

Hej medina! jag har följt din blogg ett tag och jag vet inte om du har bloggat (eller så har jag missat det) men "nagelpriserna" haha för jag vill fixa mina naglar och undrar hur mycket du tar betalt. Skulle vara tacksam för svar.

2012-09-09 @ 16:13:40

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0