Bildbomb Savannahs kalas

I lördags var jag som sagt i Malmö på Savannahs kalas :). Det var bara närmast familj, vår och Miresas. Längesen alla vara samlade under en och samma tak hehe. Det var en skoj och trevlig dag plus jag fick äntligen träffa Savannah, min storebror och Miresa sen dem kom
hem från semester förra veckan.
 
Födelsedagsbarnet :)
Hon är en stor flicka nu och blir bara sötare och sötare för varje dag <3
 
Så mycket mat Nermin och Miresa gjorde...Alltid var väldigt gott :D
 
Vilken söt tårta eller hur och den var väldigt god oxå :)
När vi alla började sjunga så tittade hon konstigt på oss men när vi
började klappa händerna så kom hennes söta leende och hon klappade oxå.
 
Smakar sin tårta första gången <3
 
Och hon tyckte väldigt mycket om den :)
 
När min pappa skulle sätta ihop cykeln som han, Hance och
Almir köpte till henne så blev det helt tyst i rummet och alla tittade hehe entertainment now typ :P
 
Morfar och Farfar hjälps åt
 
Naww ska bli skoj att se henne cykla
 
Jag och Ivan köpte guldörhänge till henne
 
Och vinterskor
 
Detta hade jag på mig i lördags

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0