3 filmer mycket bra, dålig, rolig

Hej på er! Sitter och spelar Bubble safari samtidigt som jag har Vänner i bakgrunden :). Blir lika sur och irriterad varje gång jag spelar Bubble safari men kan inte sluta :P. Vet inte vad det är med mig men känner mig riktigt trött idag eller iallafall just nu, har ju sovit
7 timmar hur mycket mer behöver jag :/.
 
Här kommer 3 filmer som jag och Ivan har tittat på dessa 3 dagar,
Alpha dog 2006, Rampart 2011 och The babymakers 2012.
 
Detta är vad vi tyckte
 
 
Alpha Dog var riktigt bra och jag var inne i filmen hela tiden, blev sur när Ivan pausade för att gå och hämta något hehe :P. Filmen var spännande speciellt delen om dem kommer döda killen eller inte. Något jag tyckte om var att alla spelade sina roller riktigt bra vilket gjorde att filmen kändes äkta. Alpha dog är en Biography, Crime och Drama. Tipsar filmen till er :).Trailer
 
Rampart var riktigt dålig, tråkig och sämre slut går inte att hitta. Hela filmen var så utdraget att jag tillsist visste inte vad dem ville komma fram med. Trailer lurade oss verkligen.
 
The Babymakers var rolig kanske inte lika rolig som What to Expect When You're Expecting :) men fortfarande bra, rolig och lätt en film man kan titta på. Filmen var rätt så snuskig så det är ingen film man kan titta på tillsammans med familjen direkt. Tipsar denna oxå till er :) Trailer

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0