Up up and away

Hej på er! Kom precis till Ivo :). Fint väder vi har idag men kallt är det. Ska hem till

Salam där vid halv 7 tiden på lite te ;).

Veckan som kommer ser ut så här:

Imorgon så ska jag träna först och sen tänkte jag baka antingen muffins med hallon eller lussekatter får se vad jag hinner eftersom vi ska kanske till center syd. (eller på tisdag)

På torsdag ska jag träna igen och sen på kvällen ska jag fika med mina tjej kompisar

På lördag ska jag göra middag igen till familjen och då blir det tacos/burritos och kladdkaka till efterrätt mums ska bli gott.

Och sen på söndag så ska jag till Malmö och träffa min söta Savannah <3 har saknat henne. Min storebror skickade för några dagar sen en video på henne när

hon står och går själv :) stor flicka naww

 

Titta vem som står och går själv nu


Kommentarer
Postat av: Emma

Bloglovin byte? :D
Om du vill, kommentera vilket nummer du blev så gör jagd et samma! :D

2012-10-28 @ 16:13:48
URL: http://tomson.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0