Mobilbloggar: mysig start på dagen :)

Hej på er! Blev ett sent inlägg idag men har varit upptagen och det som tog mest tid var tvätten :/. Har tvättat i 6 timmar och det är inte för att jag hade mycket utan vi har bara en tvättmaskin och en torktumlare som tar en evighet på sig. Första rundan väntade jag 1 timme och 36 min för att det skulle torka :/ men skönt att det är klar nu :).

Känns verkligen som höst i luften idag plus att alla har höstkläder på sig förutom de ungdomar jag såg precis springa runt en ankdamm hehe. Måste köpa vantar helst touch vantar så att jag slipper frysa om mina små händer när jag håller på med mobilen speciellt nu när jag skriver detta inlägget :P.

Hade en mysig start på dagen :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0