Keso

God morgon för min del iallafall :/. Fy fan vad jag är trött och tung i huvudet, hade lätt kunnat sova 1-2 timmar till. Ska hoppa in i duschen snart vilket komma göra mig bara mer seg egentligen ;P. Ska bygga naglar till en tjej nu kl halv 1 så jag kan inte sega mig allt för mycket. Vid halv 5 ska jag och Ivo köra Filip till hans fotboll, sen blir det kvantum och Apoteket oxå. Ja detta är lite vad som händer idag jaja jag vet inget intressant direkt :P. Så ni blir det dusch puss

Det var längesen


Kommentarer
Postat av: Caroline Nilsson

Åh är den keson god? Har funderat prova på den som mellanmål mellan jobb och träning, men inte gjort det än. :)

2012-10-31 @ 14:36:02
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0