Min dag i Malmö bilder och video

Hej alla söta läsare och bloggare! Idag gick jag fan med upp 9 och inte för att jag kände mig utvilad utan för att jag hade en hemsk dröm och kunde inte somna om. Ny vecka idag med nya problem som man brukar säga :P men det hoppas vi inte kommer upp.
 
Igår hade jag en mysig, lugn och skoj dag i Malmö med min storbror, lillebror, Miresa, sötaste flickan Savannah och en gammal barndomsvän från Linköping som var på besök Micke. Jag och Nermin har inte träffat honom på 11-12 år. Micke och hans syster var typ våra första kompisar när vi flyttade till Ryd. Det var jätte skoj att prata om gamla goda tider och träffa någon man har varit mycket med som barn och har många roliga minne tillsammans med.
 
Miresa gjorde god middag till oss, fransk kycklinggryta vilket jag ska testa göra snart själv :D. Efter det så gick Nermin och Micke ute en stund för att visa honom Malmö medan jag, Mireasa, Savannah och min lillebror gick och promenerade. Tiden gick så snabbt att vi hann inte med så mycket mer :(. Jag och Almir var hemma i LA halv 8. 
 
Savannah var verkligen på lekhumör och ville vara omkring mig hela tiden. Varje gång hon tittade på mig så började hon le och skratta, smälte direkt hehe. När jag skulle gå så drog hon i min jacka och gav mig en riktigt bamsekram och ville nästan inte släppa taget <3.
Sknade henne redan jätte mycket :(.
 
Savannah och farbror <3
 
Så söt vill bara äta upp henne hehe
 
Älskar att vara ute och promenera

fasters ögonsten


Chillaxar
 
Såååå söt första gången hon morrar <3
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0