söndag och måndag

Hejsan! JIPPI vi har sol idag så man behöver inte känna sig helt nere denna måndag :P. Idag så fyller Filip 9 år så det blir god mat och tårta hemma hos Ivans syster ;). Innan vi ska dit vilket blir där vid 5 tiden så måste jag och Ivan till Media markt för att byta ut vår present vi köpte till Filip eftersom hans kompis köpte exakt likadan och gav den igår till honom :/ sååååå typiskt :S.
 
Igår så var Savannah, min storebror och Miresa på besök och detta är varför jag inte bloggade igår eftersom jag var upptagen med att leka med världens sötaste tjej <3. Man smälter varje gång hon skrattar eller gör något roligt, saknar henne redan :(. Innan dem kom så rensade jag i min toalett som ska renoveras idag, ser tomt ut nu :/. Där vid halv 7 tiden hämtade Ivo upp mig så åkte vi och köpte pizza och började nästan direkt med kvällens film som var
2 timmar 40 min lång :/, Batman dark knight rises
 
Full av lek var hon igår fasters lilla flicka
 
Presenten vi köpte till Filip som vi måste byta ut idag eftersom hans kompis hann för oss :/
 
Äntligen har vi sett nya Batman filmen

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0