Piroger och lite av min fredag

Hej på er! Idag så tvättar man och jag ångrar mig lite att jag väntade så länge men att tvätta eftersom nu har jag en massa kläder och det kommer ta längre tid :/. Tråkigt väder vi har idag fast vaknade pigg och utvilad av någon konstigt anledning :P. Igår var det en skoj dag, först så bakade jag piroger som blev väldigt lyckade ;), där vid 6 tiden så åkte jag och Ivan in tilt Hbg och sen väla och runt 9 tiden så tittade vi så klart på The vampire diaries :D,
vilket var ett väldigt spännande avsnitt
 
Ivans ord om mina piroger:
 
aaaa shit vad gott och degen blev perfekt inte många som kan lyckas med att få degen att smaka så här gott...jag trodde min syster piroger var goda men måste säga
att dina är ett steg godare..
 
 Mina piroger gjorde 15 st :)
 
Ivan åt 4 st igår både som "lunch" och kvällsmat hehe
 
fick 100 kr i bonus av HM igår
 
Mina nya mössa och halsduk :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0