Meedo.blogg.se fyller 4 år

Nu är det 4 år sen jag skapade meedo.blogg.se och började blogga. Helt sjukt vad tiden går, kan inte fatta att jag har bloggat i 4 år. Jag är verkligen glad att jag började blogga eftersom alla inlägg och bilder jag har lagt ut på min blogg kommer alltid finnas kvar kvittar om något händer med min dator, mobil m.m. Det är skoj att kunna gå tillbaka och läsa gamla inlägg och
se vad man exakt gjorde 23 juni 2010 :).
 
I början så skrev jag allt för långa inlägg vilket jag nu själv inte ens orkar läsa hehe, idag är mina inlägg mer lagom fast vissa inlägg kan bli längre om jag tex ska skriver om ny produkter eller filmer/serier, appar m.m. Jag tror jag skrev allt för detaljerat om min vardag innan så det är nog därför mina inlägg vara så långa hehe :P..Här har nu ett gammalt inlägg som är långt, utan bild och lite deprimerande hehe :P
 
När det kom till bilder så la jag inte ut så ofta precis i början men efter bara 2-3 månaders så hade alla inlägg bild eller videoklipp. Nu har jag alltid bilder till mina inlägg eftersom detta lockar folk att läsa inlägget när det finns bild som visar vad det kommer att handlar om
plus så är det skoj med bilder :).
 
När det kommer till vad jag publicerar i min blogg så är det rätt så samma från då och nu, skriver fortfarande om min vardag, skönhetstips, filmer m.m. förutom att jag har lagt till nya som tex iPhone and stuff, Medina trycker till och några till. 
 
Nu med blogg.se app och min iPhone så kan jag blogga mer vilket oxå blir lite mer om min vardag.
 
Jag älskar min blogg och planerar inte att sluta heller :D
 

Kommentarer
Postat av: Linda

vad roligt att det blivit så många år, grattis bloggen!! Det är kul att kunna gå tillbaka i arkivet och se vad man gjorde vid denna tiden för några år sedan :)

2012-11-05 @ 09:46:01
URL: http://lillyz.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0