Medina gör middag

Hej på er! Idag har både varit lugn, mysig och lite stressig dag. När jag gick upp så tog jag det mest lugnt men sen från halv 3 till ca halv 5 så var det stressat med att fixa mat, hacka och duka fram och denna gången till 6 personer. När vi väl satt oss ner för att äta så var det mysigt även fikan efteråt :).

Det tar alltid längre tid för mig när jag befinner mig i köket eftersom allt måste vara perfekt och se fint ut :P helt slut nu måste jag säga :/. Det blir att vi äter burritos ikväll igen eftersom inget ska ju slängas ;). Gjorde även hemmagjord guacamole och tzatziki :). Min guacamole blev väl okej men smakade så klart inte lika gott som den i burk :/ men Ivans syster gillade mer min än den köpta :D, får testa en annan recept nästa gång. Något jag tyckte om med att göra egen är att man vet vad som är i :).

 

Detta är allt jag gjorde idag :)

 

Min egna guacamole 

 
Dukade fram det fint oxå :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0