iPhone 5 skal men ingen iPhone

Hejsan! Stort besviken på redbull har inte hjälpt alls, känner mig lika trött och seg som jag gjorde när jag vaknade. Trodde det skulle hjälpa eftersom det var ett tag sen jag drack en energy drink, men men där hade jag fel det får bli svart kaffe för mig istället. Lite osäker om jag ska ut ikväll/natt, känner mig så trött plus måste upp "tidigt" imorgon eftersom jag och Senija ska ta tåget till HBG 10:36 Väla och shopping :). Ivan och hans dator är inte vidare bra vänner just nu haha, andra gången denna veckan som han återställer den :/. På grund av detta kan vi inte titta på någon ny film ikväll :( jävla elektroniska saker.
 
Btw har fått min första iPhone 5 skal fast deprimerande att jag fortfarande inte har fått min iPhone 5 :( fuck you Comviq...Ett hat inlägg kommer snart mot dem hehe
 
Enkel "hård" gummi
 
skyddar runt hela mobilen inte bara längst kanterna

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0