iPhone 5 case

hej på ser! Ivan och Filip spelar skjutspel som vanligt :/ hehe att dem inte tröttnar. Snart blir det ta fram smått och gott eftersom det är ju fredagsmys och något annat som händer på fredagar är the Vampire diaries :D längtar längtar. Om det inte var för Ivan så hade jag tittat på VD tidigare på dagen men han vill att vi tittar tillsammans och då får jag vänta helt enkelt :P. Idag så var vi i center syd, hittade inget speciellt till mig själv eller ja jag tittade inte ens :/ men Ivan hittade ett par nya vinterskor. Nu ska jag ta fram allt som behövs till fredagsmys så att vi kan börja med VD :) hörs antingen inatt om jag inte är allt för trött eller så blir det imorgon puss
 
Längesen jag åt på Burger kingoch

Filip blev målad idag på center syd

Ivan har fått sin iPhone 5 men har fortfarande inte hämtat ut den, fattar inte vad han väntar på hehe jag hade typ sprungit direkt och hämtat :P, fast okej han kan ju ändå inte använda mobilen eftersom hans nano sim card har inte kommit. Jag köpte iPhone 5 skall till honom idag i stan :) eftersom han själv inte har hunnit göra det...som tur så har han en sån snäll flickvän som tänker på allt hehe
 
Nu blir det <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0