Hej då iPhone 4 :(

Hej på er! Inte varit på blogg humör riktigt :/. Igår så sålde jag min mobil vilket jag är lite ledsen över, svårt att släppa taget. Min mobil var aldrig långt ifrån mig, alltid i min hand och bredvid mig så det är därför detta känns jobbigt. Nu ska jag beställa iPhone 5 och ifall det kommer upp några små fel med mjukvaran(eller vad dt heter) så kommer jag bli riktigt sur eftersom jag hade ALDRIG några problem med min iphone 4. Lite tråkigt att vissa app:ar som jag använder har fortfarande inte uppdaterats till 5, täcker inte hela ytan. Jag blev riktigt kär i kameran på iphone 5. När jag fotade och jämförde i olika ljus med min gamla och med Ivans iphone 5 så blev bilderna nice nice och fångade upp dem rätta färgerna på olika föremål utan blixt.
 
Hej Då mina älskade iPhone 4 :( tack för att du har varit där för mig varje gång jag har åkt tåg, buss, promenerat, tränat, städat, lagat mat, när jag har haft
tråkigt och när jag behövde veta något så hjälpte du mig.
 
 
Precis när jag köpt min iphone 4 9/12 2011
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0