Gott och blandat

hejsan! Allt bra med er? Här är det fint fint :D. Jag och Ivo var innan en runda på Väla och Media markt för att hitta en födelsedagspresent till Filip som fyller år nu på måndag. Vi mumsat i oss en väldigt god pizza innan och nu så spelar Ivan och Filip deras skjut spel :P men snart blir det the vampire diaries för mig och Pivo hehe. Ser ut som detta avsnittet kommer bli riktigt bra och spännande av det jag såg på trailer ;) fast okej alla vampire diaries avsnitt är bra hehe. Imorgon så kommer världens sötaste flicka på besök, fasters lilla Savannah. Har tjatat hela dagen hur mycket jag längtar till imorgon så att jag kan leka med henne <3
 
Idag så har vi stoppat i oss en massa gott 
 
Till frukost åt vi pannkakor med hallon mums
 
Blev även en mysig fika hemma :)
 
Till kvällsmat åt vi en väldigt goood pizza
 
Så nu ska vi ta fram popcorn och lite annat sött :). Ni får ha en fortsatt trevlig lördag så hörs vi imorgon puss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0