Fredag och Lördag

Hello! Allt bra med er denna tråkiga och regniga söndag? FAN vad jag är trött och hungrig oxå :P. Ska dricka lite kaffe för att piggna till och sen blir det nog mat. Idag så ska jag och Ivo till Väla, igen blir det för mig hehe. Jag ska köpa en snygga jacka inne på Zara fast jag pendlar fram och tillbaka om jag verkligen ska eftersom priset är verkligen saftig :/.
 
Igår så var jag som sagt med Senija och shoppade inne på Väla. Fick med mig lite saker men glömde min kamera hemma så jag får lägga upp vad jag köpte imorgon plus jackan om jag nu köper den :). 
 
Ett måste är så klart att äta när man shoppar på Väla ;).
Som alltid så tog jag bakadpotatis på Graffiti och Senija gjorde det oxå denna gången
 
I fredags kväll så gick jag ut med Vesna och Alexandra.
Vi drack vin och pratade om allt möjligt :). Det blev nog ett glas för mycket för mig haha. Kände mig lullig när vi reste oss upp för att gå :P och fick skrattanfall hehe. Blev lite rädd att jag inte skulle klara av att dra till Väla men det var inga problem, vaknade till och med tidigare än vad jag skulle. Det hjälpte att dricka 1 L vatten innan jag skulle lägga mig och sova mig haha :P

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0