Eve that's not salad, that's my dirty laundry

Hejsan! snart klar med tvätten, en extra runda blev det eftersom jag är en klant och nu är vissa av mina kläder missfärgade :/ I hate myself right now FANNNNN. Ja resultatet att tvätta tidigt på morgonen, stoppade in nya svarta byxor pland andra kläder. Idag hoppas jag att det jag har väntat länge på blir av, snälllllla jag behöver något som uppmuntrar mig nu because I've fuck up my clothes. Jag vill inte riktigt skriva nu vad det är eftersom ibland när man gör det så händer det inte :S.
 
hahaha ja om man hade haft "kläder" som är en och samma färg så hade man inte behövt tänka på vad du får stoppa in och inte stoppa in för att undvika missfärgningar :P

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0