Det finns fula klänningar på Nelly oxå

Jag älskar att spendera min tid framför Nelly.se och bara kolla på alla snygga, fina, söta klänningar som finns att köpa och så klart vi får ju inte glömma alla deras klackar ;). Just nu så letar jag efter en snygg klänning till nyår men det är inte lätt när det finns så mycket att välja mellan, klackar har jag hittat redan och HÄR har ni dem.
 
Fast låt er inte bli lurade det finns fula klänningar oxå på nelly och det mest chockerade 
är att dessa klänningar ofta kostar MYCKET.
 
Här har vi en klänning som chockar mig varje gång. För det första ser den fel syd ut
och för det andra så är den väldigt fulll. Till och med modellen kunde inte få klänningen att se fin ut
 
Kostade 1395 innan sayyy what!!! och nu 689 vilket är fortfarande
allt för dyrt för en sån ful klänning.

Kommentarer
Postat av: Linda

Nä, den klänningen var inte alls fin. Och som du säger, ser den inte ens fin ut på modellen så är det ju inte lovande. Plus att hon är förmodligen väldigt smal och ändå sitter den som en säck.Inte smickrande alls :S

2012-11-29 @ 15:57:03
URL: http://lillyz.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0