Baklava

Hej alla! Sitter framför dator och försöker hitta något intressant att göra :/. Idag händer något väldigt efterlängtat :D men det får ni veta i nästa inlägg som kommer upp lite senare ;). Hatar när jag drömmer djupa och detaljerade drömmar eftersom jag vaknar upp seeeeg och trött att inte ens en dusch hjälpte :/. Innan jag drar hem till Ivan så blir det nog en redbull för mig :). En månad nu sen jag drack sist så hoppas på en dubbel effekt :). Ska fixa till mig snart så vi hörs lite senare många kramar.

Glömde nämna att i tisdag gjorde jag första gången baklava :),

Ivans mamma hjälpte mig. Måste tillägga att resultatet blev bra oxå, ätit nog för många :P


Kommentarer
Postat av: alexandra

det är gott! men hur gör man? :) är det svårt?

2012-11-16 @ 13:14:34
URL: http://simplyamazing.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0