Mollipect och munskydd

Igår så besökte jag vårdcentralen. Jag klarade inte längre av min jobbiga/kraftiga hosta som bara blev värre och värre. Haft det i cr 1½ månad nu. När jag väl börjar hosta så kan det pågå i ca 1 timme och det känns som jag ska spy och får igen luft. Inte skoj att vakna 6 på morgonen av hosta och inte kunna somna om igen. Det började i dec med att jag nös mycket och nu så har hostan kommit. Så äcklig smak det blir i munnen när jag hostar riktigt mycket :S.

Läkaren
visste inte vad felet var eftersom allt visade bra men när Ivan sa att jag bygger naglar och har inte munskydd, så sa läkaren:

Det är inte bra att få i sig mycket av sånt. I början kan kroppen "förgöra" men om det blir för mycket av det så hinner inte kroppen göra sig av med allt och det samlas så mycket att det fastnar och tar längre tid att rengöra.

Jag kände nästan på mig att min hosta kom från filande.


Absolut inte vanlig hostmedicin hehe stark skit som kan göra människan yr tydligen. HÄR har ni beskrivning om Mollipect. Hostmedicin som Kan jang hjälpte inte. För att det ska bli bättre måste jag använda Mollipect i 10 dagar och munskydd när jag bygger naglar.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0