Ullared

Hej på er! Det var ett tag sen jag la ut ett inlägg här på bloggen :/. Jag har inte riktigt haft tid för att blogga och när jag hade då orkade jag inte hehe.

I tisdags
var jag med tjejerna i Ullared :D. Det var 6 år sen jag var där sist så lite ändringar har dem gjort. Det var en spontan sak att dra till Ullared vilket gjorde att man inte vara direkt "ekonomisk förbered" haha så jag fick verkligen tänka och sortera bort det jag inte behövde haha plus det hjälpte inte direkt att denna månaden hade man lite extra i räkningar :/. Slösade 1800 kr vilket är egentligen lite när det kommer till Ullared haha :P. Salams syster och mamma följde oxå med eftersom de skulle hjälpa henne att handla inför flytt till nya lägenheten. Det blev att vi skildes åt i en timme hehe, jag och senija gick åt vårt hålla eftersom vi båda vara ute efter samma
saker medan Salam letade efter saker till hemmet mest.

Detta fick jag med mig från Ullared

Linne, underkläder och strumpor

Lite produkter till "kropp m.m"

Saker till naglar och smik

Till Håret

Köpte även födelsedags present till Miresa och till min storebror.
Var bara tvungen att köpa något till lilla Savannah oxå hehe dem hade jätte fina kläder till barn

Fick pengar av min pojkvän att köpa något till mig själv och detta fick jag med. Tack älskling

Köpte detta till honom. Han älskade sina south park kalsonger haha

Fick även med min två plagg och ett bälte som jag glömde fota hehe :P


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0