New glitter and update

Hej på er! Gick upp 10 idag och käner mig riktigt död hehe. Sitter och äter min älskade räk och äggbaguette :) samtidigt som jag har My immortal med Evanescence i bakgrunden :) riktigt skön låt.

Snart så ska 2 tjejer komma till mig som jag ska bygga naglar till. Fy fan tycker synd om min rygg hehe, 4-5 timmar sittande :/. Igår så gjorde jag naglar till Semira min söta stamis hehe.

Här har ni hennes naglar

Update om min hosta
jag har inte byggt naglar till någon på 2 veckor och igår när jag byggde Semiras naglar så började jag hosta riktigt mycket på kvällen IGEN. Hade kraftig asma och detta pågick i 3 timmar :(..Konstigt fattar inte jag hade munskydd. Detta med naglar triggar att min hals blir så känslig och får mg att börja hosta :(. Fan tog 2 veckor för att bli bättre :/. Ja nu veta jag varför jag hostar

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0