Lite saker till Iphone

Hej alla fina läsare :). Vaknade för inte så länge sen fy fan mitt huvud och nacke dööödar mig. Ska kanske ut och fika en stund med Amina ;). I måndags så beställde jag lite saker till Iphone,både till mig själv och till min pojkvän. Jag älskar att handla saker till min älskling och göra honom glad :D.

Btw nu på fredag ska jag bygga naglar till 2 tjejer, en kl 11 och en kl 6 :). Det var länge sen jag hade 2 samma dag, ofta brukar jag undvika det eftersom man blir helt slut efteråt men eftersom dem ska på fest på lördag så ville dem jätte gärna komma på fredag :)

Detta köpte jag till mig, min första flip case

Och detta köpte jag till Ivan

De till bilen kunde jag inte hålla mig från att berätta hehe, jag till och med tvingade honom att låta mig berätta :P fast skalet ska jag försöka hålla mig haha :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0