Kan det bli bättre

Hej på er! Njuter av mitt kaffe just nu och lyssnar på balkan musik kan det bli bättre hehe :). Nu kl 12 ska jag bygga naglar till en tjej, även kl 18 ska jag bygga naglar till en vän som jag inte har träffat på länge. På lördag så kommer Semira till mig igen ska bygga hennes naglar :).

Igår
så var jag på Väla centrum med dem bästa <3. Fy vad död man känner sig efter en runda på Väla hehe och vi gick inte in i alla butiker, kanske 10 st haha och vissa av dem skummade vi bara igenom haha. Efter det så blev det ta hjälp av Iphone karta till Ekeby mödelaffär hahahha :P kvinnor och GPS bästa kombination hahha.

Detta köpa jag igår

Till min fina Savannah

Ny kavaj till mig

Nya solglasögon

Något jag alltid äter när jag är på Väla är nämligen bakad potatis på Grafitti cafe

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0