But they are so blue

Hej på er! Vaknade 11 idag och kände mig verkligen inte på gott humör håller i sig fortfarande :/. Jag har inte varit en morgon människa dessa dagar. Igår så var jag med Salam i stan en liten stund. Fanns bara tråkiga saker i butikerna så köpte ingen, så att ta det lungt med fika var det skönaste ;). Lite senare på kvällen var jag och Ivan med Amina och Håkan, fy vad vi skrattade haha att dricka kaffe i lugn och ro var typ omöjligt haha.

Verkligen fint väder idag fast man undrar lite hur det är väl ute,
kan vara kallt även om solen är framme :/.

Förresten här är det blå byxorna jag köpte i torsdags :). Först färgade byxor för min del fast det påminner mig lite om barndomen när man hade byxor i alla möjliga färger hahah :P

Fortfarande ej testat ute att ha på

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0