Bilder från lördag och söndag med Senija och Salam

Hej på er alla! Fy min förkylning vill aldrig lämna mig :( plus att på morgonen känner man sig alltid dubbelt så sjuk hehe. I lördags och söndag hade jag en skoj kväll/dag med mina fina tjejkompisar <3.

I lördags så var vi på bio och såg filmen This means war. Shit vad den var rolig :) bästa komedi på länge, även Salam som inte är en bio människa tyckte filmen var jätte bra haha :P

Här kommer bilder från lördags

Först så fikade vi inne på pistachia vilket är en standard
när vi drar till Hbg hehe och jag fick äta min favorit glass ;)

Inne i Bio salongen. Mina fina vänner <3

haha vi ville att det skulle räcka

I söndags så var det väldigt fint väder och skönt ute
så det blev att vi tog en lång promenad typ överallt i landskrona :)

Bilder från söndags

Skinnjacka och converse var på för första gången på länge :)

Jag och salam

Salam och Senija :) på väg hem från coop

Vi promenerade ända till Coop för att köpa denna glassen haha :P

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0